دستگاه پرس
۰۹
اسفند

واردات دستگاه پرس

دستگاه پرس یک دستگاه است که با استفاده از نیروی فشاری، قطعات را شکل میدهد، برش میزند، مونتاژ میکند و یا فرآیندهای دیگری را انجام میدهد. انواع دستگاه پرس بر اساس منبع قدرت، تعداد سینه پرس، نحوه انتقال قدرت و چهارچوب طبقه بندی میشوند. برخی از انواع رایج دستگاه پرس عبارتند از:.

  1. پرس مکانیکی یک نوع ماشین ابزار است که با استفاده از یک موتور الکتریکی و یک مکانیزم مناسب، نیروی فشاری را برای شکل دهی، برشکاری، آهنگری و سایر فرآیندهای ورقکاری ایجاد میکند. پرس مکانیکی معمولاً سرعت بالا، قیمت پایین و تناژ مناسب دارد، اما طول کورس محدود، نیاز به تعمیرات مداوم و آلودگی صوتی زیاد از معایب آن است.
  2. دستگاه پرس دستی که با استفاده از اهرم، چرخدنده، پیچ و مدار هیدرولیک فشار را ایجاد میکند.
  3. پرس های پنوماتیک از هوای فشرده برای ایجاد حرکت پویا استفاده می کنند. آنها می توانند اکثر عملکردهای مشابه پرس های هیدرولیک را انجام دهند. مزیت بزرگ این نوع پرس توانایی آن در رسیدن به ۴۰۰ ضربه در دقیقه است. آنها سرعت جریان کنترل شده ای دارند. همچنین قطعات متحرک کمتری نسبت به پرس های مکانیکی و هیدرولیک دارد.
  4. دستگاه پرس هیدروپنوماتیکی که با استفاده از ترکیب فشار هوا و سیال، فشار را افزایش میدهد و به سینه پرس میرساند.
  5. دستگاه پرس هیدرولیک دستگاهی است که از فشار مایع برای تولید نیروی زیادی استفاده می کند. می توان از آن برای کاربردهای مختلف صنعتی مانند پرس، قالب گیری، برش و شکل دادن مواد استفاده کرد. دستگاه پرس هیدرولیک از یک قاب، یک سیلندر، یک پیستون، یک مخزن، یک پمپ، یک شیر و سایر اجزا تشکیل شده است. پنج نوع پرس هیدرولیک وجود دارد. پرس هیدرولیک میز متحرک، پرس هیدرولیک قاب متحرک، پرس هیدرولیک هوا، پرس هیدرولیک دو اثره و پرس هیدرولیک دستی.

شرکت بازرگانی نادری با توجه به سابقه طولانی همکاری با تولیدکنندگان معتبر خارجی اماده ارائه هرگونه پروپوزال جهت تامین انواع دستگاههای پرس به روز دنیا به تولید کنندگان محترم می باشد.