۰۹
اسفند

ماشن آلات پولیش و پرداخت کاری

ماشین آلات پولیش زدن ماشین هایی هستند که از برس برای صیقل دادن، تمیز کردن یا تکمیل سطح محصولات فلزی مانند ظروف پخت و پز و ظروف آشپزخانه استفاده می کنند. ماشین آلات پولیش زدن می توانند ظاهر، کیفیت و دوام محصولات فلزی را بهبود بخشند و همچنین هرگونه آلودگی، چربی یا اکسید را از بین ببرند.

ماشین آلات پولیش را می توان با توجه به شکل، اندازه و جنس برس ها، سرعت و جهت چرخش و نحوه عملکرد به انواع مختلفی طبقه بندی کرد.

انواع رایج ماشین آلات پولیش

  • ماشین های پولیش دایره ای

از برس های دایره ای که حول یک محور مرکزی می چرخند استفاده میکنند و می توانند برای پولیش، جداسازی و یا تمیز کردن سطوح صاف یا منحنی استفاده شوند.

  • ماشینهای پولیش خطی

از برسهای خطی استفاده کنید که در امتداد یک خط مستقیم حرکت میکنند و میتوانند برای پولیش، برس زدایی یا تمیز کردن لبه ها، گوشه ها یا پروفیل ها استفاده شوند.

  • دستگاههای پولیش تسمه

از برسهای تسمه‌ای استفاده کنید که روی یک حلقه پیوسته کار میکنند و میتوانند برای صیقل دادن، جدا کردن و یا تمیز کردن سطوح بزرگ یا پیچیده استفاده شوند.

  • دستگاه های پولیش اوربیتال

از برس های مداری استفاده کنید که به صورت دایره ای یا بیضوی حرکت می کنند و می توان از آنها برای پولیش، زدودن و یا تمیز کردن سطوح نامنظم یا ظریف استفاده کرد.

  • ماشین های پولیش زدن دستی

از برس های دستی که توسط اپراتور کنترل می شود استفاده می شود و می توان از آنها برای پولیش، جداسازی و یا تمیز کردن مناطق کوچک یا خاص استفاده کرد.

ماشین آلات پولیش زدن نقش مهمی در صنعت ظروف آشپزخانه ایفا می کنند، زیرا می توانند ویژگی های زیبایی شناختی و عملکردی محصولات فلزی مانند قابلمه، ماهی تابه، چاقو، قاشق، چنگال و غیره را افزایش دهند. ماشین آلات پولیش زدن همچنین می توانند هر گونه خراش، خراش یا علامت را از محصولات فلزی حذف کنند و صافی، سختی و مقاومت در برابر خوردگی آنها را بهبود بخشند.

شرکت بازرگانی نادری آماده همکاری جهت ارائه پروپوزال و واردات هرگونه دستگاه مورد نیاز برای واحدهای تولیدی محترم می باشد.